Lär känna Lina - 10 saker om mig

* Jag går i Engelska Skolan
* Jag red i sammanlagt 6 år, men slutade för ett och ett halvt år sedan för att satsa mer på basketen
men ibland så saknar jag alla hästar och min medryttarhäst så det gör ont. Varje gång vi åker förbi stallet
så tittar jag alltid mot hagen för att se om han är där (är rädd att han inte finns kvar längre, han var rätt
gammal men ändå min gosesnuff...). Man kan säga att jag är väldigt hästvan på så vis, har även flera
släktingar som har hästar som jag brukar hälsa på.
 
* Renoverade mitt rum för ett år sedan och tycker faktiskt att det är riktigt snyggt.
* Jag ÄLSKAR att fota! nähä...
* Ett annat intresse är smink och skönhet, jag kan sitta i timmar och titta på youtube videos om sånt,
jag vet nog mer än vad en sminkös gör heheh... 
* Jag är faktiskt ganska bortskämd... Nej alltså jag får inte alls allt vad jag vill ha men i min familj så är
vi typ galna i apple. På 5 personer så har vi lixom 3 macbook pro's, 6 Iphones, 5 Ipads osv. men annars
så är inte så bortskämd alls, köper nästan aldrig kläder t.ex. och jag måste jobba för min månadspeng,
har sysslor varje vecka här hemma.
* Jag har världens bästa vänner - inget snack om saken.
* När jag var liten så var jag sjukt rädd för jultomten. Så fort han kom på julafton så sprang
jag upp på övervåningen och gömde mig och vägrade komma ner tills han hade gått.
* Jag är besatt av att ha något på läpparna. Det spelar ingen roll vad, läppstift, läppglans, läppbalsam..
vad som helst, bara det är någonting på läpparna, vet inte varför, känner mig typ så obekväm utan det
(haha nu lät jag som Maria Montazami!).
 
Det var 10 saker! Hoppas att ni lärt känna mig lite bättre nu eller vad man nu säger.. Puss på er!
 
haha jag för ett år sen, blond och galen som mina vänner kallade mig då.. nu mest galen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Objektiv -

Agnes

 

Agnes & Rasmus

 
 
 

3 olika redigeringer

 

Kungsan

 

Lina

 

Johanna

 

Emma

 

-

 

-

 

 
 

Höstbilder

 

-

 

-

 

Nästan Höst

 
 
 
 
 

Blåbär

 

Solnedgång osv

 

SOMMAR

 
 
 

Vera

 

.

 
     
 
 
 
 

.

 
 
 

Bubbles

 

idz

 
 

såpbubblor

 

-

 

-

 

Några Prag-bilder

 

Motljus

 
 

-

 

Självporträtt

 

Älsk