Härliga Stockholm

Jag och julia drog en spontanare in till stan i söndags för att ha picknik och gå runt i gamla stan då det var sjukt härligt väder och självklart fick kameran hänga med också. Seriöst jag ÄLSKAR verkligen gamla stan. Jag kan gå runt i timmar och bara titta även om jag varit där typ 100 gånger. Det är så mysigt med alla gamla byggnader och stenvägarna och allt! Vi stannade framför allt till på prästgatan, en smal liten gata som inte så många går på, och tog lite bilder. 
 
Jag testade att redigera lite i retro-style vilket jag inte gjort så mycket tidigare. Jag vet inte vad ni tycker men jag gillar det verkligen ch det passar ju in så bra på de här bilderna också! 
 
Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Objektiv -

Agnes

 

Agnes & Rasmus

 
 
 

3 olika redigeringer

 

Kungsan

 

Lina

 

Johanna

 

Emma

 

-

 

-

 

 
 

Höstbilder

 

-

 

-

 

Nästan Höst

 
 
 
 
 

Blåbär

 

Solnedgång osv

 

SOMMAR

 
 
 

Vera

 

.

 
     
 
 
 
 

.

 
 
 

Bubbles

 

idz

 
 

såpbubblor

 

-

 

-

 

Några Prag-bilder

 

Motljus

 
 

-

 

Självporträtt

 

Älsk